Bridget Jones called!

Igår var det en halvbra dag...
började med att försova bort hela skoldagen,
det var väl det som inte var bra antar jag...
och sen gick jag till Thilda och satt där HELA
dagen fastän jag egentligen hade massa
annat att syssla med.. men ibland kan man
känna att man vill pausa verkligheten en stund
och att vara med Thilda gör att man pausar!

Så idag tog jag tag i mig själv och åkte till
Marieberg med Issa, jag skulle handla jul-
klappar. och vad åkte jag därifrån med?
jo, allt annat än julklappar.
Öronljus, nya leggings, ny tröja, mätt mage,
3 par trosor, blockljus.. ja ni förstår mitt lilla
dilemma här va?
men jag tog tag i saken och åkte till stan och
inhandlade årets näst sista klapp..
sen hamnade jag hemma hos Thilda, behövde
pausa en stund och tänka på andra problem
än mina egna!

Men nu sitter jag här...
..och tänker...
Jag tänker nog för mycket..
måste nog fundera igenom det en stund,
men vad är det för fel på mig???

Hurru; Bridget Jones ringde och ville ha sina trosor tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0