Good old times..

Helgen är avverkad och nu har måndagen
hunnit dra iväg från mig också. Men idag fick
jag ju faktiskt något gjort, jag tog mig i
byxlinningen och for till Töreboda. Köpte en
julstjärna till min farmor och hälsade henne god jul!
Sedan begav jag mig till Mariestad och hälsade på
min kära barndomsvän, Sara! Även hon fick en blomma..
Stött på gamla vänner i mina gamla hemtrakter idag
och det var verkligen urkul!

Tack för sällskapet Linda <3

Nostalgi, då min älskade barndomsvän visade
det här fotografiet på mig (det är ganska gammalt,
tror jag var ca 14 år, och jag var aldrig rädd för att
spexa framför en kamera som ni ser).
Det här kortet är mycket till hjälp för mig i dagens läge..

Nu ska jag krypa ner, filosofera, kolla på Glee säsong 2 och sedan sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0