last night...

Igår var jag och hälsade på Emma och Robin
som flyttat lite längre ut på landet. Lekte massor
med Robin och Emma lagade god mat! sedan
ringde Thilda och ville att jag skulle hänga på ut,
sagt och gjort så blev det en alkoholfylld fredag
på Coren för första gången:P


Lite halvvinglig stapplade man hem inatt, helt nöjd med kvällen!



Idag blir det nog att knalla över till Thilda en sväng
om ett tag.. jag funderar fortfarande på kvällen
eftersom mitt minne svek igår.. Jessika fyller ju
nämligen 20 år idag och då är det party vid henne..
ska väl ringa och se om man är välkommen trots min velning..



Just nu är det nostalgi då Dennis är på 5:an! Kommer ihåg när det var tecknat…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0