Making money..

Jag tjänar pengar på att blogga, gör du?

Jag använder mig av två bolag för att
tjäna lite extra pengar på att blogga..
först ut är Frossle; som ger dig pengar
genom annonsering. mycket enkel sida
att förstå sig på;
Frossle.com

 

det andra är Blovertiser som ger dig

pengar för att annonsera åt deras kunder.

också mycket enkel att förstå;

Blogvertiser
en banner kan se ut såhär;
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

 

Någon annan som tjänar pengar genom

någon annan sida? Tipsa mig :P


Kommentarer
Postat av: moa

tack för dina tips!:)

bloggerfy eller vad de heter,har du testat de?

kram

2010-12-12 @ 22:56:16
URL: http://www.nattstad.se/moas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0