My lovely dress

Hey! slow dag på jobbet idag, som sagt,
jag provade på en ny avdelning och detta
var helt annorlunda mot hur jag är van att
jobba.. ska jag helt vara ärlig, så kände jag
mig mest i vägen och helt överflödig!
Men erfarenheten tackar jag för..
När jag var på jobbet kom chefen, frågade
om jag kunde komma ner till hennes kontor..
kissnödig, chockad och fundersam stapplade
jag mig fram bakom henne.. Hon plockar fram
något på kontoret och min enda tanke var;
-Vad har jag nu gjort?
Hon fifflade upp en almanacka och ett present-
kort på SF och önskade god jul och god fortsättning.
JAG ÄLSKAR MITT JOBB! (uppskattning är bäst!)

efter jobbet var det daga att klämma sig ut till
Marieberg för att avsluta julklappshandeln,
eftersom jag vetat vad jag ska köpa men inte
riktigt kommit till skott och gjort det.. men nu så!

lyckades krångla mig till en ny ögonskugga,
volumepowder och julkaftonsblåsan, helnöjd!

Trots mitt grymt griniga humör idag så stod
Christian ut och Emma bjöd oss hem på fika.

Jul-stress-jävla-hormon-finnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0