Once more, dumbledore

idag var det ju handledning på min uppsats..
det gick väl ganska bra antar jag(?) känner
att jag inte riktigt bryr mig om det går bra
eller inte.. tråkigt nog, men sanning är det.

Sedan hände något mer konstigt, det ringde
ett jobb som undrade om jag kunde komma
på intervju på en gång om jag var intresserad.
Mjaa, varför inte?
Åkte dit och fick veta att det var pappersjobb,
sekreterare/assistent på ett assistansbolag här
i stan.. intrycket var väl sådär, och sen var det
nog min fruktansvärda ändlösa kärlek till mitt
nuvarande jobb som nog får mig att avstå.
Men till alla er där ute som behöver jobb och
kanske inte riktigt är lämpade för ett jobb
där man samverkar med människor,
kan

ju alltid tjinga till så får ni numret! *HAHA*

 

Marieberg med Ems och Julia senare på dagen,

fick dock knappast något handlat. bättre lycka

nästa gång! Har satt mig med uppsatsstukturen

en stund nu men känner att det genast är dags

att dra av överkastet och lägga mig inunder..

 

Jobba imorgon, och sen sola och bege mig för

att hämta min för tidiga födelsedagspresent

från mamsen min.. goda tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0