Yesterday, ba pa pa...

ja, jag fick nog lite gjort igår, men inte nog.
idag har jag sovit hela dagen med tanke på
att jag ska jobba natt hela helgen..
Blogg.se dummade sig igår, därför kunde jag
inte lägga upp något inlägg, attans...

Jag glömmer nämnligen för fort vad jag ska
skriva, och om man inte gör det direkt så blir
det ingen känsla i inlägget..

Bläddrade igenom min Killing Ipod igår, jag
har lagt in ALL min musik från datorn på den
för ganska (läs: väldigt) längensen, så där
fanns det många godingar. sen hittade jag en
hel del bilder (?) från en yngre tid.  (07/08)
Here you got one; (kolla in böjda kroppshållningen haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0