En riktigt trött tjej (men glad!)

jaa, efter att ha hämtat upp Linda och åkt hem
till mig så var det dags att krascha i sängen igen!*
haha, såååå himla trött! sen var det bara att ställa
väckarklockan för att hinna laga mat och käka innan
matchen började... åkte iväg och förväntade sig
storpisk från KFUM! *jag gjorde det iaf*
vi spelade riktigt bra och låg över hela första och
andra perioden. sen kom den fördömda tredjeperioden...
då tappade vi till 9-6 =( så ser sltsiffrorna ut iaf..
jag är fruktansvärt nöjd med min egna insats och av
de flesta insatser trots misstag =/
extra plus ska gå till Linda B & Veronica som
fick göra sina första mål i Ödibf (congrats)

hemma efter matchen nu.. helt slut i både huvud och
kropp! nu är det bara att ta det lugnt, lägga sig i badet
och få ryggvärken att släppa (och armvärken!) lyckades
nämligen "sträcka" armbågen =S (hur man nu gör det?)

glad är jag trots trötthet, skada & förlust! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

trevligt trevligt :D

kika in imorgon bitti för att se om du är en utav finalisterna ;)



Sov gott!

2010-02-17 @ 00:01:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0