hugamej!


(bilden karaktäriserar en inre känsla)
klockan står närmare o3.oo än väntat!
nu tror jag att jag är klar med hemtentan och det
känns verkligen inte bra>! det känns som om det
inte blivit som jag förväntat mig faktiskt... trodde inte
jag skulle ha så svårt för detta.. men teoretisk teckenspråk
är väl inte riktigt min grej, ogillar forskare som tagit sig
friheten att filosofera och gräva allt för djupt i ett språk som
är dugligt? varför lära sig morfem och tecknets/ordets minsta
beståndsdelar och sånt där strunt? =O

jaja, kolla Canada - Ryssland Hockey där det nu står 7-3 när
den andra periodpausen rings in.. hmm, UNDRA vilka som vinner?

skicka in tentan... NU?? eller gå upp klockan o8.oo och göra det?=/
fundera en srund först..

detta känns inte bra, hugamej, ajsing, hujEda mig...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Frågestund i min blogg ställ en fråga är du SUPER gulliig :) Fiin blogg btw! följa varann med bloglovin??



Ha det super bra!<3

2010-02-26 @ 23:26:21
URL: http://pussycaatdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0