kortare äventyr

jag sa till mamma att jag var rastlös och inte hade
något att göra, då la hon förslaget att vi kunde åka
till fellingsbro, till min systers lägenhet och kolla
posten och vattna blommorna eftersom den flickan
är i Thailand tillsammans med sin påg. de ska vara
där till början av mars *avis!*
åkte sedan in till stan och handlade mat på Shanghai,
hem till mig och käkade väldigt gott måste jag säga!
mamsen åkte nu och skulle hem och tända i pannan
och sedan ågna kvällen åt skytte =)

tack för en trevlig stund mamma♥

nu ska jag ta det lugnt, ligga i soffan och hoppas
på att den här huvudvärken vill släppa det hårda
grepp han tagit om mitt huvud! *SLÄPP!*


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, något åt det hållet..

2010-02-16 @ 09:37:56
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0