laddat för lördag

vaknade tidigt (eller ja, jag har vaknat till och från
hela natten p.g.a. en sjuk dröm!!) åt frukost tillsammans
med Henrik som skulle iväg på sina äventyr tillsammans
med grabbarna idag,  =) ölen med och termobyxerna på!

nu sitter jag här och suckar, vrider och vänder på mig
för att jag inte bestämt mig vad jag ska ha på mig på
the ladies night ikväll =/
- det är ju inte så att man har hela garderoben med sig,
och tur är väl det! annars skulle man kanske aldrig
bestämma sig.. hmm lutar åt en ljusblå dödssnygg
klänning, med svarta leggins till.. sen är det ju bara att
göra iordning resten.. riktigt dödshet svart katta, eller hur? ;)

music on
clothes off
shower on
party all night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0