mycket krångel!?

Nu tycker jag att blogg.se kränglar alldeles för ofta? upplever alla att blogg.se ser väldigt konstig ut ibland och man kan inte riktigt blogga som vanligt? grymt störande är det! eftersom jag tycker att blogg.se fungerar bäst att blogga med så orkar man ju inte med detta krångel hela tiden!? Irriterad!* Just nu håller jag på att leta bil för fullt, måste ju göra mig av med min bil redan på måndag!(?).. detta funkar inte längre, en ny bil måste hittas snarast! och den måste vara: bensinsnål billig snygg inte röd eller vit inte gått för långt. det är det jag vet, haha!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

fin blogg :)

allt bra med dig ?

När du ändå svarar, kan du väl svara på Dagens fråga också ? ^^ Går du på någon sport / aktivitet ?



Kram Jennie

2010-02-27 @ 19:09:59
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0