no attention!


(bilden är från när vi var i Falun i sommras)



Yes, som ni alla vet så är jag hos Henrik
, anlände
hit igår efter jobbet.. som jag förresten fick jobba
över, sedan startade inte bilen!(?) trodde allt skulle
skita sig, men det finns ju änglar överallt =)
bilen startade efter lite hjälp och jag skyndade mig
iväg till Dalarna =)

väl framme var det dags för en dusch, det var fruktansvärt trevligt!;)
gårdagen var ganska lugn annars, vi kollade på tv, lagade jättegod
mat tillsammans, det var hur kul som helst! =)
sedan var det dags för hockey, men den var ganska förutsägbar
efter första perioden så vi slog över till Snake, jag var fullpumpad
med adrenalin så jag hängde i armen på Henrik flera gånger *haha*

morgonen har varit lika lugn och skön som alla morgnar här!
Kaffe, småsnack och TV.. Jag blev förresten väckt av "Bad to the bone"
idag, haha, Henrik blev trött på att jag sov (han ville ha sällskap) så han
höjde musiken på datorn så jag skulle vakna! han är väl för söt?? ;)

jaa, nu får vi se vad som händer idag, något äventyr ska vi nog uppleva,
antingen en resa, garaget (så jag får lära mig mer), sedan snackas det
om bastukväll med grabbarna :O (och jag då!)
nää, nu ska jag skrämma Henrik som står i duschen ;)
*Wish me luck!*
PUSS

- Du får ingen uppmärksamhet oavsett  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0