Ödibf bruds

yes, var ska man börja? sovit dåligt inatt,
läst och missuppfattat ett mejl från min lärare,
jag trodde nämligen att jag var ledig på tis em..
så var det givetvis inte, så min dag förstördes
ganska tidigt, slängt ut extrapengar på parkering
och lunch.. det var inte som jag väntat mig!
såååå himla trött när jag kom hem men vågade
inte riktigt somna (var rädd att försova mig till matchen)
De blev soffhäng med tändstickor som fick hålla upp
mina ögonlock.. nää men nästan ;)
Sen åkte jag till Ö&B och shoppade lite prylar, de är ju
ofattbart billigt där! varför handlar man inte produkter
där jämt? jag menar; tvål behöver ju inte vara av ett
speciellt märke, eller hur? =P
-Pau, det väntar en present till dig här!

dags för match i Birgittahallen, Rönnby gästade oss med
väldigt få spelare (duktiga spelare dock!)
vi var 9 spelare och det såg faktiskt ganska ljust ut med
nyförvärvet Linda (inte Bertilsson som för övrigt ligger
hemma och är dödssjuk!-krya på dig gumman)
yes, orkar inte summera matchen mer än att de kämpade
väldigt djärvt, vi visade lite mer vilja än tidigare och vi
spelade runt bollen till och från, hade riktigt bra stunder
men som "vanligt" har vi de där "dipparna" också =/
Vinst iallafall 6-5!!

jag har gjort illa mig =(
min rygg har ont och nacken är sne..
ska väl lägga mig i ett varmt bad och hoppas
på att musklerna slappnar av lite så man kan
röra sig ikväll.. sen blire soffhäng!! *popcorn*

För övrigt har jag lite planer inför helgen;
Ska åka till Ludvika och gå på 22-års"kalas"
Emelie fyller nämligen år och det blir att fira
det med massa flickor och vin!♥
Stannar nog där ett tag ;)
måste träffa bävern också!! =)

nu har jag ordbajsat nog!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tror det kommer bli en kanon kväll :)

2010-02-03 @ 14:48:05
URL: http://emmeeliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0