oh happy day!

trota atta jag sitter på en jävligt jobbig tenta så känns dagen bra!
varit hos mamma och ätit lunch, fått utlåtandet av försäkrings-
bolaget angående min bil.. (chockerande bra!!!)
när jag åkte hem var jag tvungen att stanna till här i bricke för
att köpa cigaretter. Tösabiten som stod i kassan kan ha varit 25 år,
hon ad mig så snällt om legitimation och jag slänger fram körkortet
som är den enda legitimation jag har. tösabiten säger då med en ljuv
stämma som man kunde urskilja lite avund i;
-GUD vad ung du ser ut!
jag svarar med ett leende; -ser jag inte ut att vara 20?
-Nej du är sådär sött ung

NU kanske ni undrar varför den här tösen förgyllde hela min dag?
det är nämligen så att jag alltid fått höra att jag ser så mycket äldre
ut, det har varit ganska tröttsamt! när man nu fyllt 20 år så kommer
en underbart skön människa och säger att man ser sådär "ungt söt ut"
jag kunde inte annat än lee brett och tänka "YES!"

trots en pissig natt, med alldeles för lite sömn kanske man kan ro
den här tentan i land och känna sig sådär duktig och behövd =)
nu är det pluggdags!

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jobbigt med tenta

2010-02-23 @ 17:35:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sara

Din blogg är jättefin! :)

2010-02-23 @ 17:49:42
URL: http://saraellinorkampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0