sedan blev de fredag

jaa som alltid blir det ju fredag efter torsdagen ^^,

Sov ganska länge med tanke på att H jobbat..
sedan begav vi oss av till systemet (ovanligt?),
willys för att fixa mat & frukost..
hem och göra iordning frukost *gottigt!*
dags att bege sig av till garaget ute i Björsjö
där Henrik skulle trixa och fixa med camaron..
jag lärde mig en hel del nytt där ute ;)
tur att jag har en så bra lärare, haha!

hem igen.. Mat, vin, dusch och TV stod på listan
och det kan man summera som en riktigt trevlig
kväll måste jag säga! Vinet smakade gott, maten
var god, duschen var skön och Terminator visades
på TV.n Kan man begära mer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0