Slaskigt

Pau kom hit förut, tvingade med mig på bio *igen*
nu såg vi den där, åskviggen-filmen ;)
Jag är så dålig på att minnas titlar;)
den var väldigt bra faktiskt!

mycket slask ute nu när det töar så förjävligt!
pauline lyckades blöta ner hela sin vänsterfot
innan biobesöket! haha stackare :P

hemkommen, såg nyss herrarna förlora bronsmatchen i curling..
mindre skojsigt kanske, men svenskdamerna tog ju iaf guld!

Tagga för match imorgon... får vi se hur detta går då.

Jag gjorde ett vuxentest förut och jag fick 12 vuxenpoäng,
snittet hos kvinnor ligger på 19,2.. I´m a Child(?)

hjärtat hoppade just upp i halsen på mig, hujedamej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0