the party was fun!

lördagen spenderades ju hemma hos emelie,
med alkohol och sexleksaker firade vi hennes
22-årsdag! 3 liter vin och några cider bara
försvann?:O *haha* jag var iaf fuller =P

söndagen spenderades inne, i soffa och säng!
jag och Henrik vägrade kliva ur lägenheten,
jag rökte inte ens på HELA dagen! beställde
bakfyllemat på utkörning, som vi dock fick
vänta hela 1 timma och 40 minuter på!!!
lite irriterad jag var! men maten var god så
jag glömde bort det där ganska snabbt ;)

mysigt, skönt & lugnt var det!

idag har vi sovit och sedan käkade vi frukost
och begav oss ut till Björsjö.. Henrik donade
med bilen.. lite problem fick han dock =/
halvt uppskurna händer, de måste svida..

sedan var det dags för mig att åka hemåt,
som vanligt hamnade man i Lindesberg med
jess och Linda.. Brownies och kortspel roade
vi oss med.. nu har jag iaf landat hemma, med
en telefon som vägrar sluta låta!!
nu ringer jag Henrik så ingen kan ringa mig! =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0