a good night!

efter firandet idag, som för övrigt blev riktigt lyckat!
jag fick fina presenter:
Ugnsform
krukor med rosor i
ljusstakar
en vacker servis
två ljushållare
efterlängtade nitleggings

efter "kalaset" åkte jag till kumla, mötte upp bertilsson
och såg Vänersborg gästa kumla, en riktigt bra match,
dock var jag den enda supportern till vänersborg..
det kändes lite ensamt =)
det var iallafall helt jävla underbart att få krama om
baxter igen! jag har saknat så himla mycket och kräver
ett besök inom kort igen! (annars får jag ta mig dit).
Matchen slutade 6-3 till Kumla dock =/
Sedan hämtade jag Beatch och åkte in till staden.

det jag trodde skulle bli en ladiesnight blev något
helt annat! Bowlingen var underbart rolig och vi var många:
Jag, Bea, Jojo, Tina, Kjell, Fille, Joel & Einar 4x4
beslutet togs att vi skulle blanda tjejerna och killarna,
detta slutade med att jag spelade med (MOT?)
Kjell, Tina & Joel.. alla har sin teknik i bowling måste jag säga!
Jag förlorade bara mot kjell och tina (av alla 8!)  =)

Efter bowlingen bar det av hem till Kjell,
oh my christ vilken lägenhet!! =O
Lite öl & cider förgyllde deras kväll nu!
Jag körde så jag drack ingenting, träffade
Pau en sväng och nu är jag hemma,
efter en helt fantastisk dag!

Love you friends! ♥

Ibland måste man undra, men ibland undrar
man varför man undrar.. nu ska jag sluta undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0