Aoutch

kroppen gör verkligen ont idag! jag har umgåtts lite med
Henrik idag, fått lite gjort på hans bil eftersom han skulle
lägga ut den på annons idag.. den fina bilen ska säljas efter-
som han nu fått nys om någon annan "finbil" som han ännu
hellre vill ha! *your choice babe!* =)


Matchen spelades i Hällefors idag, förlorade med 5-4..
VAR ÄR VILJAN BRUDAR!!??
nu har jag ont mest överallt i kroppen, kanske är en bieffekt
av att jag blivit gammal?=P
fick en hel del slag på fingrarna, så de är ju lagom skadade.. =/
men det är som det är när man är målvakt, de är smällar man
får ta serru...

nu ska pauline tydligen komma hit... hon hade en present till
mig och sen har hon ju varit isolerad sedan i fredags =/


klickade på TV.n och såg att click gick på 3:an.
fuck vad man gråter till den filmen!! =`(

Ca 1 timma kvar tills min födelsedag är slut..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-11 @ 01:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0