Grattis gammelhjärtat!

Sara (Alexandersson) Holjevac,
min bästaste vän som jag tillbringat hela mitt liv tillsammans med! det är snart 20 år sedan vi föstes ihop av våra föräldrar och vi har hållt ihop sedan dess! Vi är så himla olika; vi tycker inte om samma saker, vi gör inte samma saker, vi har inte samma drömmar men lik förbannat så funkar vi så bra tillsammans!! du har alltid varit som en lillasyster för mig och vi har till och med delat föräldrar emellanåt.. det finns nog ingenting i hela världen som kan splittra på oss, vi har våra orkaner och regnoväder men solen kommer alltid fram igen! Systra min...

♥Du & Jag, det är äkta kärlek det!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0