holy crap!

johopp, nu har man verkligen slagits med en kopiator
på Universitetet, vi hade ingen vidare personkemi!!
jag hatar den och den hatar mig, kvitt eller dubbelt...

överskottsenergin, som egentligen är övertrötthet
p.g.a. dålig sömn, har visat sig på ICA i Villevalla *haha*
Snurrat runt och inte förstått någonting, och jag antar
att ni förstår lika mycket av det jag skriver nu! =)

"-det borde vara inträdesprov i utseende till jobb
som innefattar uniformer för faan!"

Nu blir det att kolla på TV, inget bra dock...
det blev ingen träning idag, det blev flum istället.

Henrik skickade just ett mess och skrev att han kollar
på sommaren med Göran; UTAN MIG =`(
eftersom jag inte sett den, skulle man ju kollat på
den med någon man dragit det klassiska skämtet med,
Anna bor för långt bort och nu kollar han på den utan mig =(
hehe, då får jag fnittra i min ensamhet när jag kollar på den då ;)

-du ser kåt ut?
-nää?
-joo!
-TACK

tackar man för att man ser kåt ut?
-det måste jag komma ihåg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0