JAG LEVER!

jaa, jag överlevde badkaret och allt vad jag nu gjorde den
kvällen.. helgen har nu vänt och jag tror att jag och Krisoffer
lyckades sänka den där STALKERN! (oturen) han kusin
klantigheten har inte ryckt in än!=)

Jo, jag fick ordning på bilen iaf, efter många om och men,
jag fick komma iväg till Henrik i Ludvika, ska spela match
imorgon, träffa familjen och jag har fått veta att jag förbättrade
mitt resultat på omtentan MARKANT!!! -d.v.s. jag KLARADE det!
sedan fick jag bra omdöme på mitt "julpaper" i dk.3 som innebar
att jag blev godkänd i den delkursen! =)
bara hemtentan i dk2 kvar nu i veckan. hoppas på att det går bra!

nu ska jag ägna min tid till att vara social med henrik.. =)
snart ska vi ta och laga lite god mat, till kvällen blir det filmtittande,
popcorn och förhoppningsvis lite skratt till det! =)

Jag är på fruktansvärt bra humör trots att jag blir en gammal tant imorgon,
ska ägna min födelsedag åt att vara med Henrik, åka till Hällefors och
spela match och sedan träffa familj, jag håller tummarna för en
lyckad 20-årsdag för mig! =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller tummarna för dej med =) du kan behöva lite tur ibland

2010-01-09 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0