jahopp

nu har man kommit hem från Ludvika,
hamnade bakom en lastbilsparad hem det hindrade
mig från att köra fort, men inte en annan ;)
blev omblåst av någon som tycker om att köra fort!

väl i örebro mötte jag upp Pau vid rehabcenter,
dags för core! inne på corepasset var det någon
som släppte sig!!! vi var typ 30 pers i en liten lokal,
kan ni förstå hur det stank? hahaha

efter träningen; hem och trixa lite,
nu sitter jag med hårfärg i håret och en cider
i handen! det behövde jag :P
Det var verkligen dags att färga håret, såg verkligen
inte klok ut! har sagt sedan innan nyår att jag skulle
slänga i den där färgen, men det har inte blivit av...

snart duscha ur färgen, blåsa & platta håret så är
jag en riktig svart, het katta igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0