lite jobbigt..

mycket känns lite jobbigt just nu...
man orkar liksom inte riktigt med allt som finns
runt omkring en.. folks förväntningar och krav,
det är ingenting jag vill lägga ner tid att tänka på.
kan jag inte bara få slippa att bestämma så himla
mycket?..

Idag ska man försöka komma iväg och träna lite,
sen så ska man iväg till skolan en sväng imorgon
sedan ska jag väl inte göra någonting, färgningen
blev inte av igår.. kanske man skulle ta och fixa det
imorgonkväll?? - Sådär intressanta saker ni gärna
vill veta eller hur? *hehe, eller inte*

Torsdagen tillbringar jag med min hemtenta som ska
skrivas.. känns inte heller så himla lockande..
det är den här kylan och mörkret som gör att man inte
riktigt orkar lägga ner så himla mycket energi på saker.

Jag överdriver ju inte direkt när jag säger att jag verkligen
längtar till sommaren!! -När man kan hitta på massa saker
med roliga människor och inte sitta inne som en igelkott
i sitt ide..
det är inte så kul att vara såhär pessimistisk...

Henrik åkte just till jobbet, tycker synd om honom och har
lite dåligt samvete över att han inte sovit så bra =/
Jag håller med honom om att sängen är för liten för oss
båda att sova i... det var en optimistisk tanke av mig från
början.. men det har ju visat sig inte fungera =S
- Han hann iallafall plaska i dammen innan han åkte..

Over to you bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0