Paj&familj

Nu har man ätit paj och druckit kaffe med familjen och släkten.. en hel del personer här; 4 kusiner med respektive, 4 kusinbarn, moster, mina systrar, mamma, ingvar, kristoffer och så jag själv.. 19 personer räknade vi upp till=)

nu har man försökt gjort sig lite klokare på scheman och grejer, med hjälp av Pauline (jag fattar ju ingenting av det där!!) kommer gå i skolan ti, ons, tor varje vecka och detta innebär att jag är ledig från torsdag eftermiddag till tisdag morgon VARJE VECKA!!! detta är jag överlycklig för, långa helger (dock så finns det säkert mycket man ska hinna med därimellan men man kan ta det hemma iaf)..


Imorgon blire skola, o9.15-12oo (kanske längre)
Fredag blire skola, o8.15-11.45
sen är det ju självfallet "ledigt" i helgen +mån tis!=)
Ser inte fram emot den där hemtentan som gör att man måste stranda sig to-fre 14/1-15/1..


Nej undra om man ska ta sig hem till ensamheten och plugga lite..?
måste kanske aktivera hjärnan lite trots att jag är snorig..
Beställa lite böcker också kanske?? =/

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Bea

haha va glad för din hemtenta!! Saltentor suuger!! :/ haha

2010-01-10 @ 02:52:47
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0