söndagen väck..

sovit ALLDELES för länge idag... besviken på mig
själv när jag klev upp.. drack ett glas oboy och
krashade på soffan.. tänkte att jag skulle hålla mig
i den hela kvällen, men som vanligt blir INGEt som
jag planerat.. blev att åka till Kumla och kolla på div.3
match mellan kumla och Nora.. hade förväntat mig en
utklassning av nora men icke! Nora stod emot 0-0 första
perioden, andra perioden släppte de ett mål och sista
lyckades kumla trycka in 3 mål till, de gjorde det de är
bäst på; klapp, klapp spel!! något riktigt snyggt mål...
sedan åkte jag till stan, och fick vända tillbaka till kumla
för att Anneli var tvungen att ta sig dit (snäll som man är)
ställer man upp.. sedan en massa krångel och nu har jag
äntligen intagit soffan..

Jag är trött fysiskt, psykiskt och sentimentalt..
pessimisten har vaknat...
nu ska jag ägna min tid till TV.n och fortsätta grubbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0