spontanitet

Yes, jag satt en lång stund förut och verkligen funderade
påva man skulle göra idag.. var inne på innebandy.se
flera gånger för att se om det fanns någon innebandy att
kolla på.. Det är nämligen så att jag kollar på innebandy
när det rör sig en del tankar i huvudet på mig.. skulle kunna
kalla det "mitt sätt att koppla av och sluta tänka på annat".

Pau kom hit och vi bestämde oss, ganska spontant att vi
skulle åka till Nora och kolla på herrarna när de spelade
match.. väl där höll herrarna på att tappa ögonen när de
såg att jag var där och skulle kolla deras bortamatch =)
det var en rolig match och Ödibf vann med 9-3!

väl i örebro mötte vi upp Jen.
nu har vi spelat kort och skrattat en hel del..
de har nu åkt och tankarna börjar hopa sig i huvdet igen=/

Det kan tänkas att jag är väldigt barnslig men jag fick
en kraftig Deja vu som gjorde att jag blev lite.. sad...
sluta upp med det där kvinna!!
put it away and look forward,
nothing really matters,
forget the past and move on!
sad face off, poker face on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0