Veckan

Var kommer alla människor ifrån?
-statistiken har höjts förvånansvärt =O
kul att mitt liv är så himla intressant att kritisera! =)

Veckan är uppbokad!
Träffa Emma & Jennie imorgon + lattja lite innebandy
Ondsdagen ska jag vara med jen
Torsdagen ska jag till skolan + lattja lite mer innebandy
fredagen ska jag en kortis till skolan sedan ska jag åka
till Henrik i Ludvika och tillbringa hela helgen
tillsammans med honom! vääldigt trevligt! =)

In på systemet och fixa lite dricka och sedan ta det lite
lugnt framför en bra film kanske? ;)
Ser fram emot HELA VECKAN!
men helgen är ju alltid höjdpunkten ;)

Snopet!? =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0