A long day I think!

vaknade relativt sent av att lilla Bea ringde och
ville be om en tjänst kan man säga.. nu sitter
jag i Sköllersta med henne och Miranda.
Jobbet ringde förut och de ville att jag skulle
jobba natt inatt! alltid roligt att få testa på nåt
nytt och speciellt när man vill bli en nattjobbare!
så nu ska jag debutera med det och hoppas på
att allt går bra och att man får "in en fot" i nattyrket.

man kanske dock skulle sova lite för att orka hela
natten lång? trött och seg är jag; det känns som om
jag var ute på fyllan och villan igår trots att jag tog
det väldigt lugnt.. ett dopp i poolen här utanför kanske
ska pigga upp en lite grann?

Kommentarer
Postat av: Pauline

SV: love you too ;P

2010-07-17 @ 18:44:13
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0