Abstinens!!

Jag har inte längre något internet hemma, detta medför ju att man varken har tid eller tillgång till att blogga eller fixa fram något internet.. tyvärr.. därför har det blivit lite dåligt med bloggning..

häromdagen kom iallafall min flickvän hem från Tidan och vi umgicks en stund och i förrgår tog vi oss et glas på Rockbar och sedan åkte vi och näckade i Säbylund (såå härligt haha!) när vi var där i vattnet började jag nojja om att det snart skulle komma folk så vi gick upp. precis när vi kommit upp till kläderna svänger det in tre bilar på parkeringen och vi drabbades av PANIK haha, drog på oss de kläder vi kunde komma åt och sedan åkte vi hem.

igår umgicks jag med Pau, Jenny och Fia vi grillade gott hemma hos Fia och sedan åkte vi och badade utanför Närkes Kil.. sååååååå varmt! där finns det ett litet, litet brott som snabbt blir uppvärmd, det kändes nästan som att bada i en källa.. mycket mysigt!

Nu sitter jag hemma hos mamma, har släpat datorn hit för att kunna sitta en stund,
man mår verkligen piss av att vara utan internet (internetberoende?)
ska man söka hjälp för det kanske? -hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0