Attentionwhore!

igår var det ingen bra dag alls,
jag var med Jenny på stan och
försökte uträtta lite ärenden men
haha, tji fick jag kan jag säga!
ingenting gick min väg och det
är inte ens någon idé att kommentera
det alls! sedan var jag med Emma
och fick mig ett par överasskningar*bah*

Idag åkte jag till jobbet med inställningen
att jag skulle jobba till klokan 21. haha, tji
fick jag igen! för jag hade sett fel på schemat
och jag slutade halv fem.. dock så jobbar
jag "mördarturen" imorgon istället.. buhuhu..

-rubriken skall jag inte ens kommentera
*skrattar sådär ont*

Kommentarer
Postat av: Pauline

Sv: klart jag gör! Haha. Bättre humör idag?

2010-07-24 @ 17:37:10
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0