mixed feelings..

Det hör till vanligheten att man får ångest
framåt kvällen men det kanske inte behöver
"boostas" av mer skit än vanligtvis...


känslorna är blandade just nu, å ena sidan
vill jag skratta och springa ut i gräset barfota
och snurra klänningen tills jag ramlar omkull!
samtidigt vill jag krypa ihop i ett hörn och chippa
efter andan i takt med de tårar som man tvingar
ur de sedan rödsprängda ögonen..


I really was crazy in you

---------------------------------------------------------------------------------------
Nu lägger jag nog bloggen på lite is ett tag,
man orkar inte hur mycket som helst...


Kommentarer
Postat av: josefine

Fan vad nice :D hur får man en sån roll? ;)

även om det bara är statist, fyfan vad coolt.

2010-07-22 @ 23:44:53
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: josefine

KUL :D jag vill också, haha :D

2010-07-22 @ 23:53:04
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0