the last shopping.. almost

helgen skall inte nämnas, inte alls!!

idag har jag iaf uträttat lite, växlat de där
jädrans mynten jag samlat på mig i månader
och sen har jag även klackat om mina skor
(som innefattar en historia här nedan)
skickat ett paket med posten, hälsat på Emma
och inhndlat det sista inför vår lilla resa!!*längtar*
Okej, jag ljög lite när jag sa "det sista" för imorgon
kommer lönen och man blev glatt överasskad när
man slet upp lönespecifikationen förut, så det ska
bli lite nya hotta kläder imorgon *hihi*

Okej historien om mina nyklackade belissimo skor;
Jag lämnade in mina skor med ett flertal krav,
de skulle klackas om med en speciell klack i en
speciell färg.. detta skulle ordnas, men när jag kom
där möttes jag av en fundersam man.. han sa att
han klackat om skorna med rätt klack och rätt färg
men att det hade blivit en liten spricka i ena klacken!?
Jag bet ihop och frågade hur vi skulle lösa detta?..
jag slapp visserligen betala och han erbjöd sig betala
skorna om de skullegå sönder mer när jag använde dem.
men ändå känns det lite tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0