Yes I'm a tiger

Finally friday!

kan det stämma att jag bara ska gå i skolan
mellan kl 13.15-16.oo endast tisdagar en hel
termin??!! (det låter för bra för att vara sant!)
*hoppas kan man ju göra!*

nu har jag slitit hela dagen på jobbet och tagit
mig till en dator för en gångs skull.. jag är ledig
hela helgen, får se vad som hittas på.
I kväll kanske det blir det gamla gänget som
samlas och snacka lite minnen över en grillning.

Planerna hopar sig allt mer och saker och ting
faller ännu mer på plats, jag längtar så nu♥

Jag tror minsann att jag hade tänkt öppna min
sparbössa (för att växla in alla mynt till sedlar)
men jag ångrade mig haha;

här är armbandet från juveliasmycken.se som jag inte
riktigt bestämt mig för om det är min stil eller inte?
Kanske ska lotta ut det istället?

Kommentarer
Postat av: Pauline

För att vara ärlig.. not your style och inte min heller ;) För barbie-sött.

2010-07-16 @ 23:06:38
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0