Konfirmation & kyrksång

Hey där!
dålig bloggning det blev igår känner jag.
kan säga att jag spenderade hela dagen
tillsammans med Emma & Robin.. åt mat
och massor med jordgubbar!
sedan kollade vi lite på film och hann även
med en promenix. Sent blev det inatt som
ni kan se i tidigare inlägg!

Idag var jag uppe med tuppen, lillebror
konfirmerades idag och det fick man ju
inte missa :)
vi begav oss till kyrkan och sjöng för fulla
halsar och klunkade vin och åt bröd.
(det vill säga att vi tog nattvarden:P)
Sedan var det dags att fira vidare i församlings-
hemmet med god mat, skratt och kubbspel.
Mycket sol har vi idag och det gillas kraftigt!
såhär ser jag ut efter all mat, sol, skratt och sång:
Nu har jag landat hemma hos mamma. ingen annan här än..
funderar på att ta för mig lite av solen en stund och sedan
kanske hitta på något.. ledig fram till tisdag eftermiddag
så något kanske man kan hitta på?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0