Sometimes I'am to nice

pust, stön och stånk!
Nu är jag hemma efter en hektisk och rörig dag..
jobbade 2 timmar och sedan åkte jag på utbildning,
tillbaka och skulle göra 2 timmar och sedan få åka
hemåt.. Trodde jag ja!
folk som inte kunde jobba och massvis att göra,
chefen himlade med sina ögon och frågade om jag
kunde tänka mig ett dubbelpass idag, jag kände hur
trött jag var och hur mycket jag såg fram emot 2 dagars
ledigt!
det slutade med att jag ställde upp och jobbade
ett extra pass idag. har varit på jobbet 14 timmar idag
också.. sedan fattas det folk imorgon också.. jaa ni kanske
kan lista ut vad jag svarade? (trots min ledighet) jaa, då
får man jobba 7-14 imorgon ändå..
nu hoppas jag att folk ställer upp på mig så jag
kan få vara ledig den veckan jag vill! :)
man kan hoppas på det iaf.. så man kan göra något kul
under sommaren 2010..

Jag tänker definitivt inte lägga upp något dagens kort
då jag känner mig som en trasig, tilltufsad docka..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0