The new fashion; Bag in bag

När jag glassat ute i solen med min sköna
så begav jag mig sakta* men säkert till
Örebro Centrum där det var marknadsafton
Jag, Helge, Emma & Barre smulade runt
på stan. bland allt folk lyckades jag och
Emma fånga oss var sin väska:thumbup:

 


Umgåtts och haft mest trevligt resterande
av kvällen och nu har jag landat hemma..
Blev lite ledsen i ögat då jag insåg att min
vän for hem utan att säga hej då;(
Måste jag vänta tills efter sommaren?

nu ska jag försöka reda ut mitt hår som
jag inte orkat reda ut lockarna i :)
så det blir en dusch och sedan se fram
emot ytterligare en morgondag ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0