You really get tired.

Börjar det här inlägget med svar på kommentarer,
snälla, rara och söta ni! Jag kommer sluta svara
på era anonyma kommentarer snart, ett namn,
mail eller bloggadress gör att jag svarar..

1, Haha, tycker du jag bloggar dåligt eller?:P
    Då tycker jag att du återkommer med vad
    du tycker jag skla blogga mer om!
2, Nej jag har inte ett förhållande med någon
    tjej längre. men när jag skrev det inlägget
    hade jag flickvän (som syns på bild+text)
3, Tack så hemskt mycket Camilla! gött med
    jobb så man står sig!:P Jag designar min
    blogg helt själv (har fått höra att jag är duktig)


Idag har jag slitit och jobbat som ett djur! PUSTAR!
varit på utbildningskurs också.. men nu är jag hemma
och får ta tag i hemmet istället. Diska, städa och laga
mat.. det blir nog inte mycket mer än såhär:)
bloggar senare folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0