ÄNNU mer nervös!


yes, jobbat idag.. försov mig, hann dock i tid!
(tackar gud för detta!)
Det värsta som finns är att komma försent till jobbet!!
surat ihop en stund med Linda hjälpte mig snabbt ur detta
och vi åkte runt lite i stan, fick lite ärenden utredda,
och även en fin pratstund med fika på Gröna Grodan♥

Införskaffat en (läs fem) ny/a näspiercingar för att se
lagom anständig ut när jag ska på arbetsintervju imorgon!:D
fick ett samtal förut med en bestämd tid.. nu ble' jag nervös igen!

suttit med lite papper nu, ska fixa iordning betyg och referenser
att lämna till chefen imorgon.. + lämna in papper på mitt jobb.


NU DÅ?
-ensamtid i badkaret och en tidig kväll i sängen.
(väldigt behövligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0