Anonym:

jag skrev ju att jag inte hade en bra dag igår.
någon sötaste anonym människa
(som aldrig kan nämna sitt namn!?*feg?*)
skrev att jag skulle grina??;(:S
ööööh? grina? för att man har en dålig dag?
nej det är inte min stil att grina när jag inte
får som jag vill!? -DU kanske gör det, inte jag :D

gårdagen spenderades hemma, ett och annat bad,
någon öl och något glas vin. myyyyyyysigt!! :)
idag har jag bara varit hemma, lagat mat och
vinkat av... Nu är min syster här, jag ska följa
henne till USÖ, nu blev det brått!
hörs senare gulleälsklingar <3

love ya all!

Kommentarer
Postat av: C

Tack´du följde med :D <3 och all stöd du gav till Kolan

2010-04-01 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0