Billös

igår HANN jag verkligen inte blogga någonting,
gick upp på morgonen och åkte till jobbet och
sedan var det dags att tömma bilen och lämna
den hos Rejmes, så nu är man helt utan bil =/
(eller ja, jag har mammas idag)
Sedan följde jag med mamma hem, hon lagade
mumsig mat till mig.. mätta och belåtna bestämde
vi oss för att fixa min dubbelsäng, fick skotta ut kärran
och det var inte det lättaste ska jag meddela!!
sedan lastade vi allt och åkte till IKEA för att köpa sängben.
införskaffade benen och åkte hem till mig, skruvade och
fixade en hel del, så nu står sängen i sovrummet! *happy*
När vi skruvat färdigt fick jag köra hem mamma och sedan
åka på träning (som inte var så mycket till träning)
hämta upp syrran, åkte hem till mamma för tredje gången
och åt en kvällssmörgås. trött och mätt åkte jag hem och
la mig i den underbart sköna sängen och skvallrade lite med H.

Det var min gårdag*pustar ut*

Idag har jag jobbat hela förmiddagen, passar på att åka hem
en stund när jag har lunch, börjar vid ett igen..
sedan ska jag nog bara slappa och ta det väldigt lugnt idag!

Nu du, nu behöver du inte trängas i en trång säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0