eh lördag var det va?

borta i veckodagarna just nu :/

Fick manligt besök imorse, det var Henrik som stapplade
in här när han slutat jobbet. väldigt trevligt med lite kramar
sådär på morgonkvisten :)

jag har precis gett mig själv en klapp på axeln då jag
har gjort hemmagjorda hamburgare till middag ;P
det var faktiskt riktigt gott! godare än ihoptryckt nöt
som Henrik uttryckte det förut *haha*

tummen upp för mig!:thumbup:

senare ska jag bege mig hem till en vän på en lätt middag,
hon ville så gärna att jag skulle se hennes nya lägenhet! :)

Kommentarer
Postat av: Ladytubii

sv; tack så mkt :) lite sen svar men har inte hunnit svara på kommentarerna hehe



Gillar din header! Väldigt fin!



Kram

2010-03-13 @ 17:36:56
URL: http://ladytubii.blogg.se/
Postat av: Emmelist

gott med hamburgare

2010-03-13 @ 19:58:50
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ..

den där henrik låter som en trevlig prick

2010-03-18 @ 02:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0