Fredagen

eftersom jag inte uppdaterat på hela helgen tänke
jag köra en riktig uppdatering nu..
Fredagen jobbade jag, sedan packade jag ihop för
at åka till Ludvika. jag fick nåt tröttslag i huvudet
när jag kom till Kopparberg så jag var tvungen att
stanna och sova 10 minuter :P
Framme i Ludvika träffade jag Emelie och vi hade
det riktigt, riktigt trevligt!! Joel kom dit också, och
vi spenderade kvällen med att prata om bisexualitet,
mode och annat skoj! Joel vrider och vänder på
orden lite som han vill haha :D

Joel: Du kan vara vår "advokat"
emelie: du menar terapeut?
joel: jaa, perateut

jag skrattade så jag storknade*

sedan åkte jag ut till grabbarna i garaget.
där dracks det öl och skruvades 240 koppling
det gick väl inte så himla bra för dem,
tills Tony ryckte in och vred på nån "gummigrej"
gick sedan som smort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0