kan vara jobbigt..


det kan faktiskt vara jobbigt att sitta ensam hemma
ibland! därför ringde jag nyligen till mamma och bad
henne hämta mig.. skönt att få ha lite stoj, prat och ljud
omkring sig såna här dagar.. kände verkligen inte för
att sitta ensam hemma och låta tankarna ta över hela
dagen.. det är ju lätt hänt när man är ensam..

så nu är jag hemma hos mamma, hon lagar mat och
jag passar på att blogga en snabbis :D

Fick precis veta en UNDERBAR sak!!!
jag ska få träffa min älskade älsklings Marwin idag!
blir så glad att jag skulle kunna gråta♥;(
(Marwin är min gamla katt som fått flytta)

Kommentarer
Postat av: camilla

Gud va fin han va:) Varför lämna in bilen te försäkringsbolaget?

2010-03-12 @ 14:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0