känner mig lite nedstämd..

jaa, som jag sa tidigare så var jag iväg en stund
med min mamma idag... handlade lite och fick lite
nyttiga saker gjorda.

rastlösheten slog sedan till och jag var bara tvungen
att ta mig ur lägenheten, höll på att bli galen!!
hörde med Linn om hon inte hade lust att kolla på
innebandy tillsammans med mig. det ville hon!
det var skönt att få komma ut en sväng och rensa
huvudet med hjälp av lite innebandy. matchen var bra.

nu är jag återigen hemma.. sitter i soffan.. i ensamheten
och hör suset från fläkten på datorn, tankarna hopar sig
i huvudet.. känner en känsla i kroppen; en saknad..
nu får jag sluta skriva så jag inte blir sådär sentimental
för hur kul skulle det vara?
bäst att inte säga någonting alls..

god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0