måste få pausa?

ibland är bloggen ett andrahandsalternativ,
detta vill jag poängtera eftersom jag inte skrivit
ett dyft de senaste dagarna; jag har helt enkelt
haft annat för mig! Jag har haft besök här hemma
i tre dagar.. men nu är jag ledig och redo att skriva igen =)

alltså:
det är onsdag, och måndag+tisdag+onsdag har spenderats
tillsammans med den plaskande bävern som alltid gör rent
mitt golv i badrummet, riktigt duktig! *HAHA*
mys, filmtittande, handlande och andra sysslor har utförts
dessa dagar som bloggen stått helt still. eller ja, läsarna har
inte stått still, ni har ju fortfarande kollat in här i hopp om inlägg ;)

NU DÅ?
jaa, nu är det dammigt här hemma när man inte ens har städat
upp ordentligt, så det är god tid för att släpa ut snabeldraken
för att göra rent hus! Sedan ska man betala lite räkningar och
planera lite för resterande av veckan.. man ska hinna med mycket
i sitt liv tydligen.. skola, jobb, fritid och andra tråkiga sysslor..

IMORGON
då är det dags att ta sig an eleverna på jobbet, i matte och NO
sedan kanske man ska ta och lämna den där fördömda bilen
och hämta hem mitt guitar hero. shit jag kommer bli världens
narkoman här hemma! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0