Melodifestivalen

tillbringat kvällen tillsammans med Emma och Anneli.
ätit godast mat och myst till den sköna musiken.
vi har suttit och svurit varje gång Darin fått poäng,
hejat på Timotej, Eric Saade och Ola..
men det var helt klart godkänt att Anna Bergendahl
tog hem det! satt ju framför Tv.n för två år sen och
smått grät när hon ställde upp i Idol! Favoritlåten var
ju helt klart Have a heart då. :thumbup:
Nu sänder jag all lycka till den kära tösen som inte är
mer än 18 år, shit, hon har talang den tjejen!

Nu ska vi ut på äventyr.. vet dock inte vad vi ska göra haha;P

Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

www.idjjaa.blogg.se/

jag sjunger :)

2010-03-14 @ 04:35:41
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Tävlingar pågår alltid hos mig :)

Jag gillade Salem..

2010-03-14 @ 13:19:47
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0