Oj så eftertraktad!

jaa, nu går det bra förstår ni!
jag är en MYCKET eftertraktad lärarvikarie.
när jag vaknade förut hade jag fått ett samtal
från det arbetslag jag brukar jobba hos.
ett vikariat på torsdag för en mattelärare.
satt länge och funderade på detta eftersom
jag egentligen går i skolan på torsdag :/
precis nyss ringde en lärare från det andra
arbetslaget och ville att jag skulle vikariera
för henne på Torsdag, jag fick vara fräck
och meddela att jag redan är tingad på torsdag,
hon tackade så mycket för sig och sa att hon
skulle ringa nästa gång hon behövde ha en
ersättare.
Det känns faktiskt väldigt bra att "fått in foten"
i två arbetslag nu!:D
Jag känner ju att jag bara måste tacka ja till
pengar dessa tider ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0