plus och minus

jaa, matchen förlorades.. men KUL hade vi!
på vägen dit, på plan och i bilen hem =)

sedan kom Henrik hit igår, så vi kollade på filmen
vi pratat om att se så himla länge! Flickan som lekte med elden
nu vill vi bara se luftslottet som sprängdes så har vi sett alla
filmer tillsammans =)
åt god mat igår, sen så gjorde jag pannkakor med glass till
bävern! det uppskattades faktiskt en hel del ;P

sovit lagom länge idag och nu ska Henrik hoppa i badet
och jag tänkte ge mig på att laga lite mat så han får äta
något innan han ska jobba ikväll/inatt, det behövs =)

bävern var inte hungrig så jag skickade med en matlåda istället.

I'll write more later =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0